Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko muumiäiti kuulolla?
kiitos,löysin sinut hankalan etsinnän jälkeen.pari puhelua lapsille ja silleen. kaikkea hyvää sinulle, minäkin olen pahoilla mielin,oli ihana ennen avata aamuisin kone ja siellä oli sinulta jotain,mikä laittoi mielen hyväksi. en jaksa nyt täällä alkaa kirjoittaa,kukaan ei tunne minua,eikä tiedä tarinaani.olisi vaikea aloittaa alusta kaikki. ehkä,jos minun,tai mieheni syöpä uusii,tai muuta ikävää sattuu taas,tulen tänne sitten.lueskelin täältä viesti ketjuja,näin heti,että täällä on vain hyviä ihmisiä.ehkä vielä joskus kirjoittelen sinne toiseen paikkaan,onhan siellä vilmat,raspikurkku,, mutta opettelen sen viestin poiston,heti kun ilkeily alkaa,voisin itse alkamani ketjun heittää vek. käythän joskus siellä sinäkin edes moikkaamassa,poikani sanoi minulle ,että siellähän voi olla vain yksi ja sama ilkeä ihminen,joka esiintyy monella eri nimimerkillä, että ei pidä välittää,mutta minä ainakin pahoitan mieleni,samoin sinä,kun se vain jatkuu ja jatkuu,,,olen iloinen,että löysin sinut ja tämän pako paikan,tuskin ne perässä tänne tulevat.- Onko muumiäiti kuulolla?Tässä ja nyt
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?mammamuumi
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?Tässä ja nyt
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?mammamuumi
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?muumiaiti