Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko muumiäiti kuulolla?
Hei Muumiäiti! Tervetuloa tänne palstoille. Kiva tavata Sinua täällä. Olen käynyt myös tuolla Suomi 24 -palstalla ja huomannut Sinun kirjoituksiasi. Itse sairastuin rintasyöpään marraskuussa 2006 ja olen nyt saanut neljä sytostaattihoitoa. Vielä kaksi jäljellä ja sitten viiden viikon säteet.Olette Kutrin kanssa keskustelleet siitä, kun perheessä on kaksi syöpää. Minunkin miehelläni todettiin viisi vuotta sitten lymfooma. Se oli kova shokki ja kun reilut nelisen vuotta olimme eläneet sen kanssa, minä sairastuin. Lisäksi äidilläni on ollut kaksi rintasyöpää, mutta hän on selvinnyt niistä tähän asti. Toinen todettiin 10 vuotta sitten ja toinen 4 vuotta sitten. Isäni menehtyi leukemiaan kaksi vuotta sitten. Lisäksi tädilläni ja kahdella serkullani on rintasyöpä. Joten syöpä on tullut aika tutuksi, mutta kun se iskee omalle kohdalle, on se aina omanlaisensa kokemus. Minä myös masennuin täysin. Pari kolme kuukautta olin aivan lamaantunut. Nyt on mielialani kohentunut ja ajoittain jopa tunnen pientä iloakin.
Kijoittele vaan rohkeasti tänne. Täällä on ihania, empaattisia naisia, joilta saa tukea niin syöpään kuin muihinkin elämänalueisiin liittyvissä ongelmissa.
- Onko muumiäiti kuulolla?Tässä ja nyt
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?mammamuumi
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?Tässä ja nyt
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?mammamuumi
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?muumiaiti