Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Olinko liian optimisti

Täällä julia ilmoittautuu uuteen aamuun!!

Olen pahoillani puolestasi syksyn lapsi!! Jos sinua yhtään lohduttaa, meitä on täällä muutama luustoon levinnyttä sairastava ja hengissä vielä kukutaan=)
Silloin, kun tammikuussa tänne palstalle uskaltauduin, heti ei löytynyt ketään kirjoittajaa, joka olisi samassa tilanteessa ja ajattelin, että kaikki ovat varmaankin jo kuolleet..Mutta sitten alkoi pikkuhiljaa tulla uusia samassa tilanteessa olevia ihmisiä ja heistä on tullut minulle tosi tärkeitä ystäviä, parhaita lohduttajia ja kanssa matkaajia.

Saatko mitä hoitoja nyt?Luustonkovettaja eli Bondronaatti(i.v)
tai Bonefos ovat hyvä täsmälääke luustometareitten tuhojen paikkaajana, minullakin kaikki luustossa olevat reijät olivat luutuneet 5 kk hoidon aikana ja toukokuun tt-kuvauksessa luustosta ei löytynyt yhtään aktiivisia syöpäsoluja. Toki lisäapuna on ollut varmaankin Taxotere-syto ja lisäkalkki.
Ja mullahan diagnoosina oli laajalle luustoon levinnyt eli koko selkäranka, lanneranka, oikea lonkka ja sääriluu, kallon luut.
Mitä kummaa luin, etkö helmikuu ole saanut vielä luustonkovettajaa tähän mennessä...käsitinkö väärin?
Sun kanssa me mennään muuten aika tasa tahtia, mulla on elokuun lopussa viimeinen syto tällä kierroksella ja sitten jään hormoneille ja Bondronaatille syyskuussa..ja marraskuussa toivottavasti työkyvyttömyyseläkkeelle, kun saikku loppuu

Halauksin julia
julia | 27.7.2007 klo 09:22:02