Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olinko liian optimisti
Hei viikonlopun jälkeen!!Syksyn lapsi:Minulle aloitettiin myös sytostaatit, kun metarit löytyivät luustosta. Ei sitä edes mietitty, että aloitetaanko vai ei.
Mutta eerika minusta kirjoitti jossain, että esim amerikassa(?)on sellainen käytäntö, että sytoja ei vielä luustometareihin anneta, säästetään sitten tulevaisuuteen, jos ja kun(?) leviää edelleen maksaan/aivoihin/keuhkoihin...Ja osassa suomenkin sairaaloissa on tämä käytäntö...olen kyllä asiasta ihan ymmälläni ja toki mietin, että onko mulle annettu tällä kierroksella syto liian aikaisin...=(
Mutta antaa hevosen murehtia, sillä on isompi pää..en jaksa miettiä. Kaippa lääkärit tietää, mitä tekevät.
Mulla on taas vaihteeksi nenä tukossa ja pää kipeä. Tuntuu, että tämä toistuu jokaisen syton välissä, siis flunssa.Olen nyt syönyt kaksi hevoskuuria kahden viimeisen syton aikana. Meillä on vielä lomareissulle lähtö perjantaina ja haluan olla silloin kunnossa, vaikkei se tietty haluamisesta ole kiinni..Hoidot tulee sitten heti loman jälkeisenä päivänä. Tämä hoitoväli on siis viikon pitempi.
No katellaan kuin akan käy, täytyy vissiin käydä verikokeissa tarkistamassa leukkarit ja CRP
Nyt unilääke napaan ja unten maille
unihalein Julia
- Olinko liian optimistisyksyn lapsi
- Re: Olinko liian optimistiLotteliini
- Re: Olinko liian optimistisyksyn lapsi
- Re: Olinko liian optimistihelmikuu
- Re: Olinko liian optimistijulia