Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Työt alkoi
Mulla on ihan päinvastainen tilanne. Olen ollut töissä rintaleikkauksen jälkeen kuukauden, kun halusin miettiä tilannetta ja tulevia hoitoja ja elämän laatua. Nyt on enää jäljellä kolme työpäivää ja sitten alkaisivat hoidot. Yli puoli vuotta. Tämä kuukausi tavallista arkea tuntui hyvältä ja antoi mielenrauhaa. Päätin, että otan hoidot.Itse olen kanssa miettinyt tota toisen rinnan poistoa. Jos en olisi päässyt TRAM-leikkaukseen olisin heti halunnut molempien rintojen poiston. TRAM-leikkaukseni meni pieleen ja uusi hieno rintani jouduttiin leikkaamaan. Nyt sitten olen siinä tilanteessa, jossa en olisi koskaan kuvitellut olevani eli yhden rinnan kanssa, joka ei enää tunnu edes omalta rinnalta. Se on kovin toispuolista oloa. Jotenkin vain tuntuu, etteivät kirurgit todellakaan halua poistaa tervettä rintaa. Aion kuitenkin kysellä sen poistosta, kun hoidot ovat ohi. Mieluummin rinnattomana kuin toispuolisena.
Tsemppiä kaikille työelämään!
- Työt alkoihoit-su
- Re: Työt alkoipalsternakka
- Re: Työt alkoianne62
- Re: Työt alkoihoit-su
- Re: Työt alkoiMemmu66
- Re: Työt alkoiAuts
- Re: Työt alkoimanti