Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Työt alkoi
Heippa!Onnea vaan työelämään siirtymiselle!
Mulla meni muutama ensimmäinen työviikko niin, että vapaa-aika kului palautumisessa, enkä juuri jaksanut keskittyä muuhun kuin koiran lenkittämiseen ja ruuan laittoon. Nyt olen jo puuhastellut yhtä ja toista ja olo on aika normaali. Sädetyksen jäljiltä vielä vahän soliskuopan seutu kutiaa ja kainalo on tönkkö... mutta sitä se on ollut koko ajan leikkauksen jälkeen. Turvotuksia ei mulla ole.
Mulla oli jossain vaiheessa ajatuksissa myös, että mitäs jos vetäsis toisenkin rinnan veks... Mieli on muuttunut, mutta olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että JOS saan korjausleikkauksen, niin se tehdään selkäkielekkeestä ja tuota toista pienennetään oikein reilusti (vaikka ei mulla ole kuin rukkasmallin B-kuppi nytkään...)
Aika näyttää, mutta ei tällainen puolinaisuus kivalta tunnu eikä näytä. Aina pitäis olla liivit päällä - taskullisia yöasuja ja paitoja pitäis olla myös.
Tämmöisin miettein.. Reipasta syksyä meille kaikille !!
- Työt alkoihoit-su
- Re: Työt alkoipalsternakka
- Re: Työt alkoianne62
- Re: Työt alkoihoit-su
- Re: Työt alkoiMemmu66
- Re: Työt alkoiAuts
- Re: Työt alkoimanti