Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna 1. työpäivä rinnanpoiston jälkeen

Minun työni on varahenkilöstössä (eli vakituisena sijaisena, joka on tarpeen mukaan eri toimipisteissä), eli poissaoloni ei sijaistuksen kannalta olisi niin ongelmallinen kuin "normaalityöntekijällä", vaikka olisinkin poissa pätkän silloin, toisen tällöin. Minä en ole kokenut mitään sen ihmeellisempiä mielialan vaihteluita, mutta armottoman turhauttavaksi koin kyllä olemisen kotona sen kuukauden sairasloman aikana, jonka nyt kesällä olin. Mutta niinhän me olemme erilaisia kaikki. Minä aion kylmästi kysyä, voiko hoitoja lykätä hiukan, esim kuukaudella tai kahdella vielä, ja olen töissä niin paljon kuin suinkin vaan pystyn sitten kun hoidot alkavat ja pyydän tosiaan joka ikisen mahdollisen avun, jolla vointi ja työkyky saadaan pysymään mahdollisimman hyvänä. Jos en pysty töihin, murehdin sitä sitten siinä vaiheessa. Nyt olen hyvässä kunnossa ja täysin työkykyinen. Viikonloppuja :o)
Katjusmaaret | 6.8.2011 klo 08:57:17