Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna 1. työpäivä rinnanpoiston jälkeen

Heippa! Kiitos kysymästä, hyvin on mennyt. Olen siis nyt vuodeosastolla sh:na 7 vuoden tauon jälkeen, eli tällainen hoitajapaluumuuttaja :o) Vähän on pitkän tauon jälkeen jutut hakusessa, mutta eiköhän se tästä. Hyvin olen jaksanut vanhuksia nostella ja siirrellä eikä leikatun puolen rintalihas ole asiasta ollut moksiskaan. Leikkausarven kohdalle alkaa vähitellen varmaan tunto parantua, kun se välillä nipistelee. Mutta tukena olen varoiksi pitänyt haavateippiä, kun arpi ulottuu tuonne melkein kainaloon, joten on melkoisessa venytyksessä aina nostoissa ja kurotuksissa. Arpi onkin pysynyt todella kauniina ja pienenä, mene ja tiedä johtuuko sitten teipistä vai mistä, mutta esimerkiksi umpparinpoistoarpi vatsalla mulla on paljon leveämpi ja rumempi. Sitä kun ei tikkien poiston jälkeen tuettu millään.

17.8. onkologin käynti ottaa päähän edelleen, koska en nyt haluaisi mihinkään sytohoitoihin :o/ Aion pyytää kaikki maailman tropit, jotta mahdolliset haittavaikutukset saataisiin pysymään kurissa niin, että ei tarvitsisi olla poissa töistä kuin tiputusviikot.

Mutta nyt iltavuoron päälle nukkumaan ja aamulla takaisin :o) Öitä!
Katjusmaaret | 4.8.2011 klo 23:10:39