Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: shit happens
Moi!Mulla on ollut tässä päällä myös ns. vaihdevuosioireet, koska tuloksen kuultuani lopetin itse omasta päätöksestäni estrogeenihoidon. En ole lääkärin kanssa päässyt siitä juttelemaan, mutta jotenkin se vaan tuntui järkevältä, kai? Ne oireet on kyllä aikamoiset välillä, siis oikeesti. Olen käynyt kaksi kertaa radiologilla ja samat on tulokset olleet eli duktaalinen invasiivinen karsinooma. Ensimmäinen lähete, joka laitettiin keskusairaalaan käännytettiin takaisin ja vaadittiin uudet näytteet ja koko setti uudestaan. Noh, niiden tulosten odottaminen ei sitten enää jännittänyt, kun tiesi mikä on vastaus. Tunsin vaan siinä kohta että miksi hidastellaan. Mutta outoa, että tähänkin asiaan näköjään välillä jotenkin tottuu tähän odottamiseen...
Yksi asia minua kyllä mietityttää eli se miten olette kertoneet lapsille? Minulla on 8, 14 ja 20- vuotiaat ja tuolle vanhimmalle olen kertonut jo heti epäilyn ilmettyä.
- shit happensseikkuli
- Re: shit happensBlackswan69
- Re: shit happensseikkuli
- Re: shit happensSantruzka
- Re: shit happensLuna
- Re: shit happensDella
- Re: shit happensseikkuli