Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko tällaisia kokemuksia muilla syövän alkuperästä?
Hei Lempo!Puhuttiinko sinulle missään vaiheessa neuroendogriinisestä kasvaimesta? mulla sitä on epäilty, mutta ei varmaksi ole voitu todeta. Entä tehtiinkö sulle oktreotidikartoitusta, joka paljastaisi juuri tällaiset solutason kasvaimet?
Mitenkä sitten osasivat antaa sinulle sytostaatti hoitoa? vai oliko viitteitä rinnasta lähtöiseen kasvaimeen?
Mulla on kylkikipua, kiristystä vasemmalla puolella ja myös palleakaaren alla. Vaiva ollut noin vuoden päivät. Kiinnike kipuja ovat lääkärit todenneet. Tiedä häntä sitten mistä johtuvat. Myös ripuleista olen kärsinyt mahalaukun poiston jälkeen, mutta kuuluvat kai "asiaan".
Nyt vaan ristin käteni ja toivon parasta..että tautia ei olisi muualla ja jotenkin vielä selviäisin sieltä sängyn pohjalta taas takaisin elämään.
Uskotaan että se toivo kantaa ja sisulla mennään eteenpäin!
perikis ei anneta-eihän?
vointeja sinulle
mukavaa jos vielä kirjoittelet kuulumisia tai jos sinulla kysyttävää vastailen mielelläni
Martza
- Re: Onko tällaisia kokemuksia muilla syövän alkuperästä?Martza