Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko tällaisia kokemuksia muilla syövän alkuperästä?

Hei

Täälläpäs on yksi kummajainen tapaus. V.2004 munasarja kasvain. Solukuva epäselvä. Tehtiin iso leikkaus ja tautia eii löydetty muualta. Ei hoitoja. Ajateltiin, että kyseessä voi olla neuroendogriininen kasvain, mutta varmaksi ei voitu todeta. alkuperä epäselvä.

v.2007 sappirakosta kasvain löydös. ei varmoja alkuperästä. Samaan syssyyn löytyikin sitten mahasta kasvain ja mahalaukku poistettiin kokonaan. Ja taas epäselvä löydös. Osittain mahasyöpä, mutta ei puhdas sellainen.

Nyt olen menossa perjantaina leikkaukseen, koska haimasta löytyi jälleen kasvain. Biopsian mukaan, ei selkeä haimasyöpä ja munasarjasyöpääkään se ei kuulemma ole. Joten taas ihmetellään onko hoitoja ja mihin syöpään annetaan.
Kyseessä kun voi olla solutason syöpä, karsinoidi, mutta kun kohdallani ei ole kuulemma sekään ihan selvää..

Raskaita vuosia on ollut ja juuri se epätietoisuus on tukahduttavaa. Itse olen vielä joutunut taistelemaan eri lääkäreiden vastaanottokäynneillä, että oireiluni otettaisi tosissaan. Ja tässä sitä taas mennään leikkaukseen, vaikka joulukuussa kun viimeinen löydös haimasta löytyi, sanottiin minulle, että se on kai vaan suolenmutka.Itse olin valittanut kylkivaivaa jo yli vuoden päivät.

Kirjoittelen mielelläni lisääkin, jos haluat. Vaikka vaikeaa ja raskasta onkin ollut, muistan aina, että myös niitä hyviäkin hetkiä näihin vuosiin on mahtunut. Kallisarvoisia sellaisia, kaiken kärsimyksen keskellä. Siksipä en vieläkään aio antaa tälle paholaiselle periksi! Vaan lähden taas kerraan taistoon ja aion nitistää sen lopullisesti!!!

Tsemiä sinullekin

Martza

Martza | 24.5.2009 klo 21:58:10