Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lymfooma ja veriarvot
Suurkiitokset teille molemmille vastaajille. Tosiaan kohdallani taudin tarkka määritys on kesken. Aluksi minulle sanottiin että kyseessä olisi B-solulymfooma (onko se sitten nhl vai hodgkin?), eli ilmeisesti sama kuin sinulla tellu74, mutta pari viikkoa sen jälkeen minulle sanottiin kyseessä olevan jonkintyyppinen lymfooma, jota ei tarkemmin ole ainakaan vielä osattu määritellä. Myös minulta poistettiin patti, ja määrittelyä hankaloittaa se, että se möhkäle oli alkanut kuolettua suuren kokonsa vuoksi (5cm*3,5cm).Nyt tosiaan odottelen kutsua tt-kuvauksiin ja toivon että se tulis jo huomenna. Epätietoisuus ei ole mukavaa, vaikka toisaalta nyt voi ainakin vielä kuvitella olevansa terve, sillä oireita mulla ei ole. Kiitos rohkaisevista kommenteistanne ja voimia myös teille vastaajille!
- Re: Lymfooma ja veriarvotinkamari
- Re: Lymfooma ja veriarvotDana
- Re: Lymfooma ja veriarvottellu74