Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ennen leikkausta
Hei Karoliina!Minulle tuo aika ennen leikkausta oli kaikkein vaikein henkisesti, myös minulla itku oli usein herkässä ja mielialat heitteli miten sattui. Kun leikkaus sitten oli ohi, olin omaksi ihmeekseni kumman rauhallinen. Tuntui, että olin ottanut ensimmäisen askeleen paranemiseen ja käsitin, että jossain vaiheessa voin todellakin laittaa tämän asian taakse. Minä selviän tästä. Jokainen etappi "hoitoputkessa" on nyt askel kohti tuota päämäärää. Olen sytostaattihoitojen puolivälissä ja otan edelleen yhden askelen kerrallaan. Välillä on huonoja päiviä, mutta hyviäkin mahtuu mukaan. Mutta nyt nuo huonot päivät liittyvät enemmänkin fyysiseen oloon, ja itkun syy on ihan konkreettinen pahoinvointi, ei enää joku epämääräinen pala kurkussa. Mieli on kuitenkin paljon rauhallisempi ja luottavaisempi kuin ennen leikkausta. Hoitojen aikana sinua kuunnellaan ja otetaan huomioon juuri sinun tilanteesi ja tarpeesi. Asian kanssa ei enää tarvitse olla niin yksin.Voimia sinulle!
T: Evita
- Ennen leikkaustaKaroliina09
- Re: Ennen leikkaustaEvita59
- Re: Ennen leikkaustaKaroliina09
- Re: Ennen leikkaustaKaroliina09