Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: leikkauksen jälkeen

Moikkista Äitiliini
Asun Espoossa ja minulla ainakin kesti (mielestäni) aika kauan ennenkuin hoidot pääsivät alkamaan .
Alku sujui nopeasti ,kun syöpä löytyi ,haluttuani mammografiaa aikaisemmin kuin olisi ollut joukkotarkastus .Mammografia oli toukokuun lopussa , siitä 2 vk. otettiin neulanäyte , varmistus syövästä tuli viikon päästä . Leikkaukseen pääsin 9.7 , lopputarkastus 18.7 , jonka jälkeen paperini siirtyivät Jorvista Sädehoitoklinikalle .30.7 soitin jononhoitajalle kysyäkseni missä mennään ,jokin koe oli vielä tekemättä. Sain sitten postitse tiedon tulla 27.8 lääkärin vastaanotolle .Se samainen koe oli vieläkin tekemättä , oli unohtunut johonkin pöydälle. Seuraavana päivänä oli sydämen gammakuvaus ja varsinaiset hoidot 3x Herseptin + Taxo ja 3x Cef alkoivat vasta 10.9 . Joten olen vasta ensimmäisen kosketuksen saanut tähän "ihanuuteen" . .Minulla on tämän sytostaatin jälkeen vielä 25x sädehoitoa + 5 x täsmäsädetys syöpäkohtaan . Sitten vielä jotain aromataasinestäjä-lääkitystä (5-vuotta),tää tuli ihan yllätyksenä , en muista lääkärin siitä mainitsevaankaan , tuli vaan kaavake Kelalle, Rintasyöpä asetusten mukaisiin lääkkeisiin. Tänään tuli muuten lääkäriltä sairaslomatodistus Helmikuun loppuun asti , joten yritän nyt keskittyä vain itseeni ,hoitoihini ja "nauttia" tästä lomasta . Tarkoituksenani palata sen jälkeen entisiin kuvioihin , samanlaisena (mutta vahvistuneenpana) ihmisenä.
Joten minäkin neuvon kärsivällisyyttä odottamiseen ,ole iloinen että olet päässyt jo noinkin pitkälle , pysyttele sivuille ,täältä saat parhaat neuvot ja ohjeet. Näillä sivuilla on ainoastaan ihania naisia . Terveiset ja kiitokset kaikille .
Iloitaan pienistäkin asioista.
liikkeelle | 17.9.2007 klo 16:51:08