Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: leikkauksen jälkeen

Heippa!Minullakin on leikkaus takana 12.9 ja kotona vielä olen dreenin kanssa, huomenna pitäis poistattaa.Hyvä näin sillä kudosnesteitä on tullut vielä yli sallitun määrän.Minulla osapoisto sekä kainalon tyhjennys, olen nyt alkanut kuntouttaa oikein urakalla kättä saada liikeradat kuntoon sekä toimintakykyiseksi.Vastauksia kuulemaan 2.10 omalla kohdalla tuumorin koko oli 0,7mm siis reilusti alle sentin.Mieli tuntuu nyt hyvältä kun leikkaus ruljanssi on takana minullehan myöskin tehtiin ennen leikkausta paljon levineisyys tutkimuksia.Tulokset olivat puhtaita.Koska kasvainta luultiin etäpesäkkeeksi, oli vaikeasti paikallistettavissa mutta osottautui alkuperäiseksi.Nyt olen kuntoa kohottanut myöskin koiran kanssa ulkoilemalla, ihanassa syksyisessä säässä.Hyvää syksyä kaikille toipilaille toivottelee:Pistaasi
pistaasi | 18.9.2007 klo 09:11:39