Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Te, jotka juoksette ja joilta on imusolmukkeet poistettu
Aloitin juoksut noin kukauden imusolmukkeiden leikkauksen jälkeeen.Sitten kun alkoi sytot juoksin aina noin viikon hoitojen jälkeen eli kun hoitoojen väli on noin kolme viikkoa, ehdin aina juoksennnella khtena viikkona välissä. Olen myös lasketellut ja tietenkin jumppauttanut sekä olkaa että rinnan aluetta sairaalassta satujen ohjeiden mukaan. itselläni ei ole ollut mitään ongelmia ei ainakaan vielä ei käden eikä kkainalon tai rintalihasten kanssa, joten vielä olen ainakain selvinnyt ilman turvotusta, mikiä on ihan hyvä juttu. Jumpat ja juoksut kannattaa kuitenkin aloitella ja kokeilla siten miten elimmistö antaa myötä ja mikä hyvältä tuntuu. Itse ajattelin niin, että mikäli saan aina itseni parempaan fyysiseen kuntoon niin periaatteessa kestän paremmin sitten noi myrkytkin. Aurinkoisin terveisin- Re: Te, jotka juoksette ja joilta on imusolmukkeet poistettupäivänsäde
- Päivänsäde !margitta
- Re: Päivänsäde !päivänsäde