Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusiutunut rintasyöpä?
Hei!Minulla uusi viime keväänä 12,5 vuoden jälkeen edellisestä diagnoosista tram-rinnan arpeen. Olen ollut skarppina koko ajan paitsi ihan viime vuodet en niin tarkkaan ole enää syynännyt rintaani kun jotenkin ajattelin, että ei se enää tule. Enkä osannut ikinä arvata syöväksi ennen kuin alkoi olla selviä pahkuroita peräkkäin 3. Ärhäkkää syöpää löytyi yhteensä n. 5 cm:n alueelta. Muualta ei ole vielä ainakaan löydetty mitään.
Patit eivät olleet mitenkään kipeät, tosin tunto on muutenkin tram-rinnassani erilainen. Olisin halunnut koko tram-rinnan pois, mutta siihen ei suostuttu, koska olisi vaatinut isomman leikkauksen (?). Lopputulema oli, että marginaali oli pienimmillään ainoastaan 0,7 mm!! Olo oli ihan kamala viime keväänä kun sain tiedon, että on syöpää. Puoli vuotta olin aiemmin käynyt ohutneulanäytteessä ja silloin ei syöpää löydetty. Tosin radiologi oli laittanut kommenttiinsa, että joka tapauksessa täytyisi laittaa kirurgille, muttei lähettävä lääkäri ollut tätä huomannut. Selvisi tämäkin kun kävin ultrassa samalla radiologilla.
En usko, että pirulainen enää rauhaan jättää, mutta toivottavasti saisi vielä terveitä vuosia.
Äläkä sinä vielä huoli. Terve ennen kuin toisin todistetaan. Pidetään peukut ylhäällä, että pääsisit vain säikähdyksellä.
- Uusiutunut rintasyöpä?Anskuli
- Re: Uusiutunut rintasyöpä?Santruzka
- Re: Uusiutunut rintasyöpä?Anskuli