Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusiutunut rintasyöpä?
Heippa! Olipa kiva kuulla sinusta! Mukava, että olet saanut uuden rinnan menetetyn tilalle:).Olen myös kovasti miettinyt mitä muille kuuluu?Tosiaan, olen nyt aivan hermona, pienennettykin rinta on jotenkin oireillut, siinä ei mitään patteja tunnu, mutta oireet ovat samantapaisia kun aiemmin syöpärinnassa. Olin kyllä juuri joulun aikana 2 viikkoa ilman Letrozolea koska kokeiltiin josko mun lihas-oireet johtuisivat siitä. Mulla diagnosoitiin runsas vuosi sitten Polymyalgia eli lihasreuma, kun mm.jalat menivät ihan voimattomiksi, kortisonia on mennyt jatkuvasti vaihtelevilla annoksilla.
Marraskuussa tehtiin nänni-tatuointi ja uskoin, että kaikki on kunnossa ja syövän voi jo unohtaa. Harmittaa, kun en ole ymmärtänyt kokeilla rintaa pitkään aikaan. Musta tuntuu, että tämä patti olisi kasvanut nopeasti, vaikka rintahoitaja sanoi, että ei ne hetkessä kasva, satuin nyt vaan löytämään sen. Toivon kovasti, että jos patti on syöpää niin olisi uusiutunut ainoastaan paikallisesti. Ilmoittelen kun olen käynyt polilla, käyn saman kirurgin vastaanotolla joka minut leikkasikin.
Mukavaa alkanutta viikkoa !
- Uusiutunut rintasyöpä?Anskuli
- Re: Uusiutunut rintasyöpä?Santruzka
- Re: Uusiutunut rintasyöpä?Anskuli