Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveisiä kesälomalta
Terve rakas ystävä!Mukavaa kuulla, että loma meni hienosti. Kyllä se Turku ainakin auringossa hyvältä näyttää -- tälle viikolle on luvattu sateita, mutta hyvällä mielellä tässä mennään kuitenkin, kun on vielä ns. hyvä viikko menossa. Mä lähetin mieheni mökille viikoksi ja olen lasten kanssa kotona -- erilaista lomailua. Mökillä on korjattavaa ja tulee sitten samalla tehdyksi nekin. Ite menen torstaina perässä ja ollaan viikonloppuun. Lomaselta sekin tuntuu.
Kesäloma loppuu nyt ja huomenna pitäis mennä töihin. Elämän rutiinit alkaa taas mennä omia ratojaan -- tosin tää viikko tulee olemaan vain 3-päiväinen, joten kevyt laskeutuminen vaan työelämään. Viikon päästä on 4. syto, ja sille viikolle olen ajatellut ottaa 3 päivää sairauslomaa niin saa napsia Primperaneja rauhassa. Mulle tulee ceffistä ns. 3 päivän oireet; ekana iltana ei mitään, toka päivä väsyttää, ja sitten 2 päivää on sitä etoa oloa ja makaan raatona. Ja sitten yks kaks pimpeli pom, se olo häviää taivaan tuuliin. Primpsuja olen napsinut pajon, Kytriliä otin viimeksi 2. Ykä ei käy kääntymässä, vaikka sellainen olo kyllä on, että se vois jopa helpottaa.
Miten MeriTuuli, sun tukka? Onko mitään elämää huivin alla? Mulla on lähtenyt kaikki itsekseen pois, mutta nyt on lykännyt tällaisen harvan vajaan sentin mittaisen vauvatukan. Ihan onnetonta ja kamalan näköistä, ajattelin vetää vielä koneella alas kunhan sytot loppuu elokuun loppuun mennessä.
Haleja ja terkkuja,
t. tella
- Terveisiä kesälomaltaMeriTuuli
- Re: Terveisiä kesälomaltasanteri
- Re: Terveisiä kesälomaltahelmikuu
- Re: Terveisiä kesälomaltaliikkeelle
- Re: Terveisiä kesälomaltagordita
- Re: Terveisiä kesälomaltatella
- Re: Terveisiä kesälomaltaMeriTuuli
- Re: Terveisiä kesälomaltatautinen