Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveisiä kesälomalta

Hei Tella ja muut

Kiitos kaikille vastauksista, en minäkään aina muista mitä muut on kirjoitellut. Tuntuu kivalta, kun minua on kaivattu :)))

Kevätmielestäkin on jo niin pitkällä, että säteet alkaa.

Minullehan ei ne Primpperanit nyt sitten sopineet. Sain nyt onneksi sen Temesta reseptin. Toivottavasti siitä on apua ainakin siihen levottomuuteen ja tärinään. Kuulemma Temestan rauhottava vaikutus pitäisi myös ehkäistä pahoinvointiakin. Taidan napata yhden jo etukäteen ennen tiputusta. Sitten Temestan lisäksi minulla ne Kytrilit, kortisoonit ja unilääkkeenä Zopinox. Sit lisäksi elättelen toiveita ettei reaktio olisi niin raju, kuin viime kerralla. Huh huh mikä lääke-coctail. Minä kuulun myös niihin, joille ennen tätä diagnoosia burana oli vahvin lääke mihin olin koskaan tutustunut.

Tsemppiä Tellalle töissä jaksamiseen. Muista sitten levätä aina kun mahdollista jos väsyttää. Minulla ainakin voimattomuus ja hengästyminen on lisääntynyt joka tiputuksen jälkeen.

Tukasta Tella kyseli myös. Ekan taxoteren jälkeen lähti melkein kaikki, sit loput mitä hapsuja jäi leikaksin noin 3 senttiseksi. Se ns. jäännöstukka on muuttunut sellaiseksi vaaleaksi vauva-hötöksi ja sitten poislähteneiden tilalle on tullut parin millin valkoista ohutta hentoa hiusta. En oikeen vielä tiedä mitä tekisin sitten kun sytot on ohi. Leikkaiskos kaiken pois, vai antaiskos kasvaa. Näkee sitten. Kulmakarvat ja ripset on tallella, ehkä vähän ohentuneet. Alapäästä melkein kaikki karvat lähteneet ja alapää näyttää jotenkin oudolta :-\ Sääristä poistin itse epilaattorilla silloin kun tukka lähti ja toivoin että pysyis sääret sileinä. Mutta eipä tietenkään ja sääriin on kasvanut pieni sänki, ei näy mut just ja just kädellä tuntuu, plääh.

Nyt nukkumisiin ja haleja kaikille. Toivottavasti sademyräkkä ei valvota, ovat luvanneet aikamoista keliä yöksi ainakin tänne Etelä-Suomeen.

MeriTuuli
MeriTuuli | 30.7.2007 klo 22:48:36