Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksianne Taxo-tiputuksista...

Moi!!

Ihan ekaks täytyy kertoo että kirjoittelen tuolla rintasyöpäyhdistyksen sivuilla nimellä Tiina69, alkuhötäköissä en muistanu nimimerkkiä kun kirjauduin sivuille;)

Mä sain eilen toisen Taxon, hyin meni sekin tiputus. Nyt pieni kortisonivauhti, ei oikein pysty keskittyyn mihinkään!

Ekalla kerralla tuli vähän haavoja suuhun sitten kun kortisonit loppui, toisella viikolla närästystä ja hikka moneks päiväks, tiedä sitten mistä ne johtui. Nyt sain Somac-reseptin niitä vaivoja vastaan. Niitä makumuutoksia tuli myös mutta söin silti ihan tavallisia ruokia ja yritin vältellä herkkuja kun painoa on muutenkin;)

Mulla on myös ihan alunperinkin matalat valkosoluarvot, ennen hoitoja alle viitearvon, 3,1, joten sain alusta asti Neulasta-piikit. Sillä arvot nousi niin että eilen oli leukkarit 7,8 ja neutrofiilit 7,25!

Tukka alkoi lähteä kaksi viikkoa ekasta hoidosta ja tänään meen leikkauttaan sen päätä myöten pois. Pääsee vähemmällä siivoomisella! Yllättävän pahalta tuntuu tää tukkajuttu, vaikka mulla on ihan kiva peruukki hankittuna.

Mutta näillä eväillä mennään;)

Aurinkoisia päiviä!

Suski69 | 26.7.2011 klo 10:05:09