Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksianne Taxo-tiputuksista...

Hei, pyydä Neulasta aina Taxon jälkeen, sillä minulla aikanaan ei ensimmäisen Taxon jälkeen annettu Neulastaa, joten lopputulos oli, että valkosolut putosivat 0,25:een ja olin neljä päivää antibiootti-tiputuksessa. Silloin myös olivat hirveät lihaskivut ja suu, sekä alapään limakalvot aukesivat. Lääkäri ihmetteli miksei minulle ollut määrätty jo heti Neulastaa, mutta silloin ekan Taxon aikana ollut lääkäri sanoi, että sitä ei anneta kuin yli 65-vuotiaille (olin 42), mutta se oli kuulemma vain yksittäisen lääkärin mielipide. Eli kai kyseessä oli jokin säästöyritys, joka sitten lopulta kostautui neljällä sairaalavuorokaudella. Loppujen kahden Taxon jälkeen piikitin (tai siis mieheni piikitti) Neulastan ja oireita ei tullut lainkaan, paitsi muutaman päivän kestänyt makuaistin häviäminen (onneksi oli joulun aika, joten vetelin pipareita ja aurajuustoa, niissä oli tarpeeksi voimakkaat maut).
Hiusten ajelemisen kanssa ei kannattaisi hötkyillä, sillä itselläni oli omat hiukset koko hoitojen ajan, harvenivat, mutta eivät lähteneet. Nyt kaksi vuotta hoidoista hiukseni ovat upeammat kuin koskaan, runsaat ja kasvavat hurjaa vauhtia.
Untuvikko | 28.7.2011 klo 18:26:31