Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paremmalla mielellä
Hei, olen kanssasi täysin samoilla linjoilla ! Itse olen kaiken aikaa näinä vuosina, olipa tilanne tuntunut kuinka toivottomalta tahansa, tehnyt kaikkeni että auttaisin kehoani taistelussa pahoja soluja vastaan.Keinoni ovat olleet paljon marjoja, paljon liikuntaa ja mikä itselleni on ollut vaikeinta pitää yllä uskoa siihen että tästä selviän voittajana.
Sairauteni alussa kun tilanne näytti aika toivottomalta ja toivoa minulle ei paljoa kukaan uskaltanut antaa, oli läheisteni horjumaton usko siihen että minä selviän minulle todella elinehto ! Mieheni teki minulle huoneen taulun missä luki: Menen leikkaukseen, menen töihin, PARANEN. Näistä lauseista jokainen tuntui silloin utopisilta ajatuksilta, mutta joka aamu aloitin päiväni lukemalla niitä ääneen... Nyt reilu 3 vuotta siitä noista lauseista joka ikinen on toteutunut !
Älkää siis menettäkö toivoanne koskaan, lääkäritkin ovat sanoneet että näkevät kyllä ihmeitä tapahtuvan...
Yritä silti raivata pääkoppaan tilaa muullekkin elämälle. Mitä enemmän syöpä hallitsee ajatuksia, sitä vähemmän jää tilaa elämälle. Ja silloin menetämme joka hetki kallisarvoista aikaamme.
Aurinkoista kevään odotusta sinulle !
- Paremmalla mielelläElämä on..
- Re: Paremmalla mielelläOinas 50
- Re: Paremmalla mielelläriitta47
- Re: Paremmalla mielelläYxeeva