Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paremmalla mielellä

Ihana kuulla rohkaisevia sanoja siitä, että taudin kulkuun voi itse vaikuttaa. Itsekin haluan uskoa niin. Minulla alkaa olla vuosi hoitojen päättymisestä, mutta silti tauti vaivaa mieltäni päivittäin. Sain sädehoidosta hermovaurion, joka ilmenee jalkojen puutumisena lenkillä, Onneksi isompia kipuja ei ole. Kun sytot loppuivat, minulla todettiin sydämen vajaatoiminta, joka on nyt kuitenkin korjaantunut. Mutta kunto on huono ja liikkuminen epämieluista johtuen juuri varmaankin tuosta kamalan huonosta kunnosta. Olen varmaan liian kärsimätön, eihän se kunto nappia painamalla nouse. Juuri tämän huonon kunnon vuoksi pelkään uusimista päivittäin ja mielessäni takoo ajatus:"Her-2-positiivinen, ärhäkkä rintasyöpä, imusolmukkeet 6/14", joka tuntuu joinakin päivinä lähes kuolemantuomiolta. Vaikka muuta levinneisyyttä ei todettukaan silloin kesällä -12. Milloin oikein alkaa elämä syövän jälkeen....?

terkkusin Eeva
Yxeeva | 1.2.2014 klo 11:41:44