Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi vaihe alkamassa
Moi!Ei niitä haitannut, vaikka oli pikku flunssa. Sitten jos alkaa kuume menemään yli 38 niin otattavat tulehdusarvot, et pitääkö aloittaa antibiootti. Mulla alkoi varsinainen sädetys viikon päästä suunnittelusta, joten tuo flunssa kerkeää varmaan jo mennä menojaan ennen sitä. Ja muuten, tuo suunnittelukäynti on sitten koko rumban rankin käynti, ja sekään ei ole kerralla mitään sytoihin verrattuna, joten onneksi olkoon!!! Säteissä menee maksimissaan 15 min per käynti, pari viikkoa laitoin 2 krt päivässä perusrasvaa, ja loppuviikot sitten bebathen voidetta (sitä sinistä, laihempaa), ja nyt olen vielä laittanut /viikko viimeisestä säteestä. Iho ei juurikaan punoita, mutta olen varalta ollut mahd paljon löysin paidoin enkä ole pitänyt "tissiä" kun vain silloin kun on ollut pakko, ettei turhaan paina. Eikös vain yllättävän nopsaan ala kunto nousta sytojen jälkeen? Ja kohta on kuule tukkaa ja muuta karvaa tosissaan!!!
- Uusi vaihe alkamassaSuski69
- Re: Uusi vaihe alkamassacarpe diem!
- Re: Uusi vaihe alkamassagugi53
- Re: Uusi vaihe alkamassacarpe diem!
- Re: Uusi vaihe alkamassatullis
- Re: Uusi vaihe alkamassaSuski69
- Re: Uusi vaihe alkamassaJanna61
- Re: Uusi vaihe alkamassaSyysnainen
- Re: Uusi vaihe alkamassaJanna61
- Re: Uusi vaihe alkamassaSyysnainen