Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi vaihe alkamassa
Minulla alkaa sädetys ylihuomenna. Rankinta varmaan tulee olemaan nimenomaan se kulkeminen, joka arkipäivä yli 100 km suuntaansa. Sain onneksi taksioikeuden. Tänään soitin ekan taksivarauksen Kelan taksinumerosta - sekin oli ihan uusi kokemus! Ihmettelen vaan että mitä sitten siinä taksissa tekee noin 2 tuntia joka ikinen arkipäivä 25 kertaa ja mahdollisesti tehohoito 8 päivää päälle?? Maisematkin tulee tutuiksi hyvin nopeasti. Lukeminen autossa aiheuttaa pahoinvointia. Pitääkö ottaa tyyny mukaan ja yrittää nukkua?Sitäkin ihmettelen, että minulla on yhä rinta punainen siitä sädehoidon suunnittelukäynnistä, josta on jo kaksi viikkoa aikaa. Mitähän tököttiä ne mun rintaan sivelivät? Ja jotain teippejäkin siinä minusta oli. Olin silloin vähän pölmistynyt, etten ihan tarkkaan huomannut mitä siinä tekivät. Onko muilla ilmennyt samanlaista ihoärsytystä pelkästä sädehoidon suunnittelukäynistä?
- Uusi vaihe alkamassaSuski69
- Re: Uusi vaihe alkamassacarpe diem!
- Re: Uusi vaihe alkamassagugi53
- Re: Uusi vaihe alkamassacarpe diem!
- Re: Uusi vaihe alkamassatullis
- Re: Uusi vaihe alkamassaSuski69
- Re: Uusi vaihe alkamassaJanna61
- Re: Uusi vaihe alkamassaSyysnainen
- Re: Uusi vaihe alkamassaJanna61
- Re: Uusi vaihe alkamassaSyysnainen