Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt on leikkaus ohi
Hei krsa!En ole saanut vielä vastauksia, enkä myöskään leikkauskertomusta. Minulle sanottiin, että voi mennä 3-4 viikkoa ennenkuin vastaukset tulevat. Leikkauskontrolliaikaakaan ei ole tullut - ainoastaan annettiin se sairaanhoitajan aika silloin heti osastolta lähtiessä.
Toipuminen on sujunut fyysisesti ihan hyvin. Kipuja ei juurikaan ole, mitä nyt leikatun puolen hartia meinaa vähän jumittaa. Mutta olen aina kärsinyt hartiakivuista ja lisäksi minulla on kaularangan välilevyn pullistuma ja samassa nikamavälissä luupiikki (sekä hermojuurikanavan ahtauma)juuri samalla puolen, joten en tiedä enää mikä kipu on mitäkin. Paitsi että kaikki kivuthan ovat nyt tällä hetkellä tietenkin mielestäni syöpää :P
Haava on parantunut siististi, aavistuksen on turvotusta kainalossa mutta ei pahasti. En ole käynyt punktiossa dreenin poiston jälkeen. Vaikea vähän itse arvioida, että missä vaiheessa pitäisi mennä...mutta koska iho ei mitenkään kiristele tai kuumota, niin oletan että on ihan normaalia leikkausturvotusta. Haavan ympäristön iho on alkanut kuivumaan ja sitä olen rasvaillut nyt useamman kerran päivässä.
Eilen kävin pikaisesti saunassakin, kyllä oli ihanaa! Koirien kanssa olen joka päivä ulkoillut tuossa omalla pellolla.
Fyysinen toipuminen on siis sujunut hyvin, mutta päänupin kanssa teettää enemmän töitä.
terveisin Della
- Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohihymy12
- Re: Nyt on leikkaus ohimexita
- Re: Nyt on leikkaus ohiKaisamaria
- Re: Nyt on leikkaus ohiChris68
- Re: Nyt on leikkaus ohiDella