Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Proteesi, silikooni ja rinnan rakennus

Hei Mimi.

Minä sain uuben rinna Ld-kielekkeellä vajaa kaksi viikkoa sitten, uuteen rintaan laitettiin myös pieni silikooni proteesi.
Rinta poistettiin lokakuussa -07, olisin päässyt rinnanrakennukseen jo keväällä, mutta en silloin vielä ollut valmis henkisesti tähän toimenpiteeseen.
En minäkään enää nuori ole ,ikää 55-vuotta, kuitenkin mulle oli aivan selvää että jossakinvaiheessa haluan uuden rinna ja haluan olla taas kokonainen.
Kyllä minunkin mieheni olisi minut hyväksynyt yksirintaisena ja itsekkin jo aloin tottua siihen että minulla on vain yksi rinta, tosin en missään vaiheessa tottunut proteesiin se oli minusta ikävä pitää .
Uuden rinnan rakentaminen oli rankempi leikkaus ,kuin rinnan postoleikkaus.
Kaikki on kuitenkin mennyt hyvin ,leikkaushaavat ovat parantuneet hyvin ,toissapäivänä sain hakaset pos selän haavasta ,nestettä ei ole selkään kertynyt . Eka viikon jälkeen en ole särkylääkettä tarvinut kuin satunaisesti.
Tänään kävin jo marjametsällä ja keräsin ämpärillisen puolukoita.
Olen tosi onnellinen uudesta rinnasta ja se näyttää hienolta jo nyt ,jonkinverran on vielä turvotusta.
Nyt minusta tuntuu että kyllä tämä kannatti,vaikka itsekkin olin samaa mieltä kuten sanoit ,mitä ihmeen väliä sillä on onko yksi vai kaksi rintaa.
Nyt kuitenkin odotan malttamattomana kun saan pukea nätit rintaliivit ylle ,eikä tarvi miettiä näkyykö proteesi tai unohdinko sen laittaa .
Mimi tee juuri niin kuin sinusta itsestäsi parhaalta tuntuu.
Terveisin tuutikki-t
tuutikki-t | 9.9.2009 klo 20:23:00