Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuulumisia.

Hei Memmu! Ei tuo vaihdevuosien alkaminen mitään suurempaa muutosta naiseuteen tee. Makkarissakin menee siinä tahdissa, kun itse haluat.

Minulla vaihdevuodet tulivat viiskymppisenä ilman minkäänlaisia ulkopuolisia ärsykkeitä. Tässä sitä edelleen pitkälti yli kuuskymppisenä värjätään ripisiä ja hiuksia(kunhan ovat tulleet takaisin), laitetaan naamaan ryppyvoidetta ja yritetään olla niin hehkeetä. Ikinä ei ole mitään sopivaa päälle pantavaa jne. Juuri nyt nuo edellä mainitut kasvojenkohotustoimenpiteet eivät välttämättä ole teholtaan sitä mitä toivoisi, mutta ehkä ensi kuussa ...

Ennen vaihdevuosia sitä tuherrettiin kerran kuukaudessa terveyssiteiden kanssa. Nyt vaihdevuosissa, hikipuuskien takia, pitää kantaa mukana nenäliinapakettia naaman pyyhkimistä varten. Ei siinä suurta eroa ole.

Minulle tuli nuo vaihdevuosipuuskat takaisin näiden hoitojen myötä.

Loppuu ne puuskat ajan myötä, toivottavasti

Uppe

Uppe | 26.3.2013 klo 11:17:16