Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuulumisia.

Heips, minulla sytohoidot talvella 2012 ja silloin tauolla kuukautiset ja tilalle tuli reippaat hikipuuskat. Hoidot päättyivät huhtikuulla -12 ja hikipuuskat rauhoittuvat. Kuukautiset palasivat vuoden tauon jälkeen, ja niitä tuli parit normaalisti kuukauden välein. Ja sitten kun odottelin kolmansia niin, kuin nappia painamalla alkoi hikipuuskat ja naamanpunoitukset, siis nyt taisi alkaa oikeat vaihdevuodet 48 vuotiaana. Toisaalta olin helpottunut kun kuukautiset alkoivat, koska se kertoi minulle, että elimistöni on palautunut hoidoista. Tässä kaikessa on mukana vielä kilpirauhasen liikatoiminta, joka sekin puhkesi syksyllä ja nyt siihen haetaan balanssia lääkityksellä. Olen ehkä tosikko, mutta minä en kyllä pysty huumorilla suhtautumaan naaman punotukseen, se kun ei jää muilta huomaamatta. Ihanaa on kun tulee kevät ja voi nauttia ulkona olemisesta, siellä ei haittaa kuumat aallot. Tsemppiä naiset :)
Triplainkeri | 26.3.2013 klo 18:17:11