Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hermostunut ja rauhaton olo - johtuuko Taxosta?

Hei
Kiitos vastauksista.

Tällä kertaa ei tullut allergista reaktiota, hoitaja istui koko ajan vieressä sormi napilla, vauhtia lisättiin vähitellen ja hyvin meni.

Olen ottanut Primperania, ajattelin että voin vähentää kun ei ole niin paha olo enää, saa nähdä jos se vaikuttaa. Viimeisen Dexametasonin olen ottanut jo sunnuntaiaamuna. Läkäri oli huolestunut sivuvaiutuksista ja ehdotteli annostuksen vähentämistä (siis Taxon) mutta päädyimme kokeilemaan vielä tämän kerran ja vähentää ensi kerralla jos on yhtä pahat. Käski ottaa Kytriliä jos pahoinvointi on kovin voimakasta, en ole raaskinut, kalliita ovat ja Primperan on muuten auttanut. Samoin hän määräsi ottamaan yöksi Panacodia kipuihin ja sekin auttoi viime yönä ja sain hyvin nukuttua.

Uskoisin että ensi yö on vielä paha ja sitten helpottaa. Torstaina meinaan mennä opettamaan...jotenkin tuntuu että elämä taas voittaa. Minua kyllä auttaa se että aina palaan normaalielämään, odottelen että pääsen viikonloppuna siivoamaan, puutarhaan ym.

Tsemppiä sinulle Kisuliini. JOs haluat voimme myös mailailla privaatisti kun olemme niin samantahtisia..

Tinttu
tinttu | 30.10.2007 klo 16:23:20