Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hermostunut ja rauhaton olo - johtuuko Taxosta?
Heippa Tinttu,tulin juuri muutama tunti sitten tokasta taxosta ja suonen kohtaan vähän koskee ja on turvoksissa, kylmäkallella hautelin ja laitoin hirudoidfortea siihen, toivottavasti menee ohi. Mulla on vähän sellainen humalainen olo, johtuu varmaan noista kortisooneista, muuten menee ihan kohtalaisesti. Toivon ettei tulis niitä suun oireita, olen imeskellyt jäitä ja juonut happamia mehuja eikä ainakaan vielä tunnu suussa poltetta.
Hiukset on vielä päässä, kolmen viimeisen päivän aikana on alkanut kampaan jäädä jo ihan enemmälti hiuksia, joten eiköhän ne tämän satsin jälkeen lähde. Mulla oli viimeks kanssa hermostunu olo päiväkausia, en pystynyt oikein keskittymään mihinkään pitemmäksi aikaa ja muahan myös valvotti. Mulle hoitaja sanoi sen hermostuneisuudenkin johtuvan suuresta kortisoniannoksesta, se antaa ns. liikaa virtaa. Puoltoista viikkoa loppuajasta on jo ollut ihan normaali olo ja olen saanut nukuttuakin ihan hyvin, mutta nyt se valvominen taas sitten alkaa! Mähä en saa tota herceptiiniä, joten en tiedä miten se vaikuttaa, kai sekin nyt jotenkin.
Ootko ollu vielä töissä? Toivotaan ettei toi levottumuus kestä kauaa se on tosi rasittavaa. Et ilmeisesti kuitenkaan tällä kerralla saanut mitään allergiakohtauksia siellä tipassa?
Kirjoitellaan kuulumisia!
T:Kisuliini
- Re: hermostunut ja rauhaton olo - johtuuko Taxosta?Kisuliini