Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi kaipaa vertaistukea!
Ystävättärelläni todettiin vähän aikaa sitten rintasyöpä, tulos gradus III, leikkaus takana, hoidot alkamassa. Perheessä ja lähipiirissä todella rankkaa aikaa, etenkin puolisolla ja aikuisilla lapsilla. Itselleni myös täydellinen shokki; olen yrittänyt hakea tietoa; kiitos internetin: monille hyödyllisille sivustoille olen osunut. Haluaisin olla tukena kaikin keinoin; mutta miten; etten tyrkytä liikaa; maallikkona en tietoa oikein voi antaa, mutta juttu- ja lenkkiseuraa.., ja mitä muuta? Auttakaa, olen aivan hukassa; raastaa niin nähdä hänen tilansa, vaikka hän reipas, muuten terve, ja hyväkuntoinen nainen kaikin puolin onkin. Hänelläkin on varmasti tarve näyttää pelkonsa ja heikkoutensa, mutta pelkääkö sitä, suojellakseen perhettään.- Re: Uusi kaipaa vertaistukea!pinnapilotti
- pinnapilotilletoukokuu6
- Re: Uusi kaipaa vertaistukea!pinnapilotti
- Re: Uusi kaipaa vertaistukea!tuutikki-t