Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Unettomuus Taxojen seurauksena?
Itsellä oli vähän samaa ongelmaa, että unen laatu ja määrä huononivat. Itse nukahtelin illalla kyllä sohvalle, mutta yöunet sängyssä välttelivät minua. Edes nukahtamislääke ei toiminut toivotulla tavalla. Neuvoni on, että ota iisisti. Nuku se minkä pystyt yöllä ja jatka päivälle, jos on tarve. Kokeile myös nukkua muualla kuin sängyssä sekin voi auttaa. Kokeile myös rentoutusta ennen nukkumaan menoa. Itse käytin tätä http://www.youtube.com/watch?v=pRDmBzQ3V9s Kyllä siitäkin jotain apua oli. Tämäkin on vain asia, joka on kestettävä. Lääkäri kyllä määrää sinulle mirtatsepaania tai jotain muuta lääkettä, jonka pitäisi auttaa nukkumista, mutta itse en kyllä uskaltanut niitä kokeilla. Nyt on jo yli 3vkoa viimeisestä CEF:stä ja nukkuminenkin on pikkuhiljaa normalisoitunut. Jaksamista sinulle!- Unettomuus Taxojen seurauksena?Helena S
- Re: Unettomuus Taxojen seurauksena?OMG
- Re: Unettomuus Taxojen seurauksena?palsternakka