Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Unettomuus Taxojen seurauksena?
Tuttua unettomuus sytojen aikana. Minulla vaikeaa unettomuutta oli koko hoitojakson ajan (touko-elokuu) ja senkin jälkeen vielä n. 3 kk vähän lievempänä. Ihme ja kumma (koputtaa puuta), nyt uni ja unirytmi melkein normaalit. Tai ei nyt ihan normaalit, mutta huomattava parantuminen hoitojen aikaiseen unenlaatuun kuitenkin. Ja se jos joku on ihanaa, sillä tuo levoton, katkonainen uni/unettomuus alkoi olemaan melko ikävää ja psyykettä syövää. Pienissä 10-45 min. pätkissä tuli vedettyä noita öitä. Olin lopen väsynyt ja nukahdinkin, mutta melkein samantien aina heräsin. En ikään kuin päässyt untenmaille. Onneksi olin sairauslomalla koko hoitorumban ajan ja vähän päälle, sillä en olisi missään nimessä jaksanut mennä töihin. Nyt olen ollut töissä tammikuusta alkaen ja pikku hiljaa alkaa normi rytmi löytymään. Mitään unilääkkeitä en käyttänyt, sillä niistä minulle tulee niin levoton olo ja sitä en todellakaan enää kaiken muun päälle halunnut. Tosin jos unettomuus vielä olisi jatkunut, niin jossain vaiheessa olisi pakko ollut lääkkeitä käyttää unen saamiseksi.Tsemppiä hoitoihin ja niiden sivuvaikutuksiin!
Kikka3
- Unettomuus Taxojen seurauksena?Helena S
- Re: Unettomuus Taxojen seurauksena?Kikka3
- Re: Unettomuus Taxojen seurauksena?palsternakka