Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: levinnyt rintasyöpä
Hei,Sinulla on ollut aikas samanlainen syöpätausta luin minullakin, koko rinta minultakin vietiin, omasta tahdostani kylläkin. syöpäkasvain ei ollut järin suuri 1,2 cm, mutta kuitenkin suht ärhäkkää laatua. Tässä meni monta vuotta ihan hyvin ja koko vihollisen unohti, mutta jostakin syystä nyt on alkanut taas mietityttää. Minulla oli tässä muutenkin raskas elämän tilanne kun mieheni alkoi hakea lohtua vieraista naisista ja niin siinä kävi, että ero meille tuli. Puolitoista vuotta sitten lähdin kun enää jaksanut hänen kaksois elämäänsä. onnellisen 24 vuoden avioliiton kariutumistakin syytän sairaudestani. Pelkään, että elimistöni oli jälleen kovilla tuon tuskallisen eron myötä, jatkuva stressi ja tuhannet kyyneleet.
Jotakin onnellistakin sentään, nyt minulla on uusi suhde ja hän kunnioittaa minua sellaisena kuin minä olen.
Tuosta eläkkeestä, yksi tuttavani jolla on myös levinnyt syöpä, sai eläkkeen, ensin oli osa-aikaisella voimiensa mukaan ja nyt kokonaan.
Yritetään pitää lippua korkealla
terv. Asta
- levinnyt rintasyöpäpessi
- Re: levinnyt rintasyöpälilja
- Re: levinnyt rintasyöpäRantamaikki