Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdun limakalvo

Hei!

Minulla kans oli samanlaisia ongelmia v. 2004, limakalvon paksuuntumista, polyyppeja myös, silloin olin toimenpiteessä, jossa tätä limakalvoa poistettiin, ja polyypit myös. Sitä en muista, oisko ollut 4mm paksuus, en ihan varma. Kaikki meni hyvin, silloin ei löydetty mitään vakavaa. Mutta, jostain luin, että seitsemän vuotta menee, sitten se voi muuttua syöväksi, ja niin siinä kävi minun kohdalla. 2011 syyskuussa olin leikkauksessa, löytyi kohdun runko-osan karsinooma. Minulle tuli ylimääräistä vuotoa, joten lähdin lääkäriin heti. Oli toivottavasti niin alkua, ei ollut levinnyt mihinkään. Papassa tää ei näkynyt papa oli 1, tää ei sit ilmeisestikään näy papa kokeessa. Nyt käyn kontrolleissa kuukauden päästä ois taas kontrolli. Sain sädehoitoa kolme kertaa, siinä hoito silloin leikkauksen jälkeen. Kohtu-ja munasarjat poistettiin varmuuden vuoksi.

Toivotaan, että kaikki on ihan hyvin, vaikkakin se mieltä painaa, mutta luulen, että kaikki on ihan hyvin kohdallasi.
Aleksandra | 23.1.2014 klo 16:39:40