Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdun limakalvo
Hei! Kiitti vastauksestasi! Sinä olet ilmeisesti parantunut sairaudestasi. Onnea kovasti! Ihme, ettei multa otettu vuosi sitten papaa ollenkaan. Luulisi juuri rintasyövän sairastaneena ja tamofeeneja napsineena, että papaa kontrolloidaan vähintään kerran vuodessa. Itse olen näillä palstoilla hehkuttanut, että kannattaa käyttää Repadinaa limakalvojen kuivuuteen, mutta en kuitenkaan ole hankkinut sitä. Lähinnä olen käyttänyt Ceridalia, enkä sitäkään kovin paljoa. Mitä luomumpi sitä parempi - mutta voipi olla, että ne hormonittomat repadinat, ovestenit ym. suojaavat limakalvoja. Nyt ostin apteekista D- ja B-vitamiinia, joiden pitäisi suojata limakalvoja.3-vuotis kontrolliin ei ole vielä tullut kutsua, mutta keväällä pitäisi taas sinnekin mennä. Tähän asti oon jännittänyt aika lailla kontrolleja. Nyt ajattelin suhtautua asiaan kylmään viileesti. Päivää kerralla..
Hyvät viikonloput kaikille kanssasystereille:)
- Kohdun limakalvotuike
- Re: Kohdun limakalvoAleksandra
- Re: Kohdun limakalvotuike
- Re: Kohdun limakalvoAleksandra