Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnan poisto, miten sen jälkeen
moi!
mulla tuo sama oli joulukuussa kun sain tietää sairastavani rintasyöpää...luulin pääseväni vain kasvaimen poistolla,mutta tuolla haastattelussa lääkäri sanoikin että koko rinta on poistettava kasvaimen koon ja minun ikäni vuoksi..olihan tuo järkytys minulle sekä miehelleni joka oli mukanani henkisenä tukena...itse pelkäsin hirveästi nukutusta(aikaisemmin on tullut kaikenlaisia komplikaatioita johtuen nukutuksesta)nyt ei tullut sellaisia ongelmia ollenkaan,ei minkään laisia särkyjä ei huonoa oloa jne...ainoa mikä rassasi oli se että leikkaus haava ei sitten umpeutunut siinä ajassa kun ois pitänyt,tikit poistettiin ja haava oli olikin auki parista kohdasta..siinä sitten vierähtikin pari viikoa haavaa itse hoitaen kun kukaan ei sitä suostunut ompeleen uudestaan kiinni:( noh kyllähän tuo kiinni meni haavateippien kera:)(nyt jo oikein kaunis arpi) sitten alkoikin sytostaatit 3 viikon välein 6 kertaa,mun kroppa reagoi niihin myrkkyihin sitten oikein kunnolla et joka kuurin jälkeen valkosolut romahti alas mistä johtuen jouduin pistään aina hoitopäivän jälkeen neulasta piikin joka siten toi omat oireensa mut näistä kaikesta oon selvinnyt positiivisella asenteella läpi mennään vaik harmaan kiven,nyt on sitten sädehoitojen aika ne ovat vasta ihan alkumetreillä mutta jo näkyy rinnassa "silitysraudan"jälki... hirmuisesti voimia tuleviin koitoksiin
- Rinnan poisto, miten sen jälkeenperrectum
- Re: Rinnan poisto, miten sen jälkeenperrectum
- Re: Rinnan poisto, miten sen jälkeenmutsi-72
- Elämä jatkuu...Tarutar
- Re: Elämä jatkuu...perrectum
- Re: Elämä jatkuu...May62