Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: voi kurjuuden kurjuus

Hei Ulriikka! Tämä palsta on juuri sitä varten, että täällä voi valittaa ja purkaa sydäntään oikein perusteellisesti, täällä on kanssasisaria, jotka ymmärtävät tilanteen. Itselläni stytohoidot olivat vuosi sitten meneillään ja olotila varsin tuttu sinun kirjoitukseesi. Tuo Cex yhdistelmä ei ole helpoimmasta päästä, minä sain kolme ensimmäistä hoitoa doketakseli-xeloda yhdistelmänä, minulla oli tosi kovia pahoinvointeja ja xeloda jouduttiin tauottamaan tämän tästä, sen tähden sain loput kolme hoitoa cef yhdistelmänä. Minulla myös primperan aiheutti sivuoireia huimausta.
Toivon sinulle valtavasti tsemppiä kestää hoidot loppuun asti, ehkä tämä vuodenaikakin masentaa, itse koin aika ajoin silloin vuosi sitten olevani sairauden vanki. Mutta eteenpäin mentiin ja näin menet sinäkin.
Kaikkea hyvää sinulle, ole armollinen itseäsi kohtaan.
Sini-likka | 11.11.2012 klo 17:40:51