Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: voi kurjuuden kurjuus
Hei, täällä yksi CEX-coctailia "nauttinut" konkari lohduttaa! Minä olin ihan taju kankaalla, kaikki mahdolliset sivuvaikutukset (kynnet, suu hajalla aftoja täynnä jne. jne)tuli ja jouduin sairaalaankin kolme kertaa. Sanoinkin pojalle, että muista sitten, jos tämä uusii niin en ikinä halua enää näitä hoitoja. Ruokahaluni oli kateissa varmaan pari kuukautta. Hyvä puoli oli toki, että laihduin 10 kg. Tosin sitten kun taas sain jotain alas, herkkuja piti saada. Ikäänkuin palkinnoksi.Olen kyllä ihmetellyt, miten jotkut jaksavat liikkuakin näiden hoitojen aikana. Ehkä ovat sitten muutenkin harrastaneet liikuntaa, niin saavat siitä iloa. Itse en ole juurikaan saanut :) Minä jouduin joskus ottamaan taksin apteekista kotiin. Ainoa mistä en koskaan kärsinyt kummemmin, oli pahoinvointi. Siis sellainen oksettava. Halvimmat lääkkeet ostin enkä niitäkään juuri tarvinnut.
En ihan loppuun asti jaksanut nauttia Xelodaa (söin sitä tabletteina)kun vatsaan ei mennyt ruokaakaan niin kammotti ne isot tabletit. Isona ihmisenä annostuskin oli alussa suuri, sitä sitten pienennettiin.
Ilmeisesti tuo cocktail on kuitenkin ollut tehokas (ainakin minulle tähän asti), syöpävuoteni oli 2004.
Kohta se karmeus on ohitse, muistakaa vaikka se!
Terveisin
-kukkamaaria
- voi kurjuuden kurjuusulriikka
- Re: voi kurjuuden kurjuusSini-likka
- Re: voi kurjuuden kurjuusulriikka
- Re: voi kurjuuden kurjuusKatjuliini
- Re: voi kurjuuden kurjuuskukkamaaria
- Re: voi kurjuuden kurjuusOinas 50