Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: allerginen taxolle :(

Kiitos rakkaat ystävät kannustuksesta.
Mulla oli siis kokopoisto, kainalo puhdas, kasvain 3 cm, gr III ja horm. sekä her negatiivinen. Mutta sama hoitokuvio tulee mulle, 1 * taxo, joka siedättämällä onnistui ja nyt sitten ens tiistaista alkaen 5 * cef.
Mä haluaisin lähteä siitä, että olen puhdas jo muutenkin ja tämä liitännäishoito on "varmuuden vuoksi". Taxoa mulle kovasti onkologi suositteli tuon graduksen ja nopean kasvun/jakautumisen vuoksi, se on siihen nimenomaisesti sopiva.
Mutta toisaalta, tuon ceffin kanssa on naiset selvinneet tästä taudista jo maailman sivu ( vissiin 70 -luvalta lähtien, jolloin tämä 3:n lääkkeen yhdistelmäsyto kehitettiin), joten miksei sitten sillä. Ja olikos se nyt pikkumyy jolle oli alunperinkin suunniteltu pelkkä ceffikuuri.
Tänään jo hymyilyttää. Mulla on hyvä työpäivä takana, työpaikkapalaverissa tuli alaisilta kiitosta ja kannustusta ja siinä yhdessä itkeä tirautettiinkin (miehet myös!) tätä elämän leikkiä. Nyt teen tässä vähän paperihommia ja ....kirjoittelen tänne :)
Oli myös iloista lukea, että kaikille tuo cef:kään ei ole ihan pahemmasta päästä, joskus vaan lukee sellaista viestiä, että on ihan "hapettomassa" tilassa sen kanssa. Mä toivoisin, että olen sen kanssa yhtä sinut kuin sen taxon kanssa sen ekan kerran jälkeen. jos hiusten lähtöä ei lasketa, mitään muita oireita makuaistin katoamisen lisäksi ei ollut.
Oli myös hienoa lukea, että lääkäri oli todennut horm.negatiivisen olevan ennusteltaan parempi, ilmeisesti ainakin hiukan nuoremmille -- mä olen just täyttänyt toukokuussa 44v. Tiedä näistä, lääkäreissä on omat koulukuntansa....

Haleja kaikille,
t. tella
tella | 30.5.2007 klo 14:58:47