Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminen
Hei Nyytiäinen ja RafaelLiityn kimppaanne levinnyttä rintasyöpää sairastavana triplanegatiivisena naisihmisenä. Ensimmäinen kerta oli todella iisi kaikkine hoitoneen ja ihmettelin, mitä ihmiset näillä foofumrilla oikein hermoilevat. Toinen kerta oli sitäkin vaikeampi, saati viime kevään tieto, että syöpääni ei voida enää kokonaan parantaa. Viime torstaina alkoi taas Doketakselikuuri, kun edellisen loppumisesta on vasta neljä kuukautta.
Mieliala vaihtelee, ja välillä olen ollut aivan kuopan pohjalla. Jokaisella on oma tapansa selviytyä, mutta minulle on apua keskusteluista ammattiauttajien kanssa. Syön myös mielialalääkkeitä, Paras apu ovat hetket lapsenlasten kanssa. Eilen muutama tunti poikani perheessä nosti minua edes hieman kuopan pohjalta.
Kannattaa miettiä itselleen sopivimpia keinoja selvitä ja nostaa itsensä vaikka väkisin, vaikka se ei totisesti helppoa olekaan.
- Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminenOinas 50