Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Triplanegatiivisen rintasyövän uusiutuminen

Hei Nyytiäinen !

Ihan samoilla fiiliksillä täälläkin ollaan. Ensimmäisellä kerralla kun sai tiedon syövästä sitä jaksoi itse tsempata itseään äärimmilleen ja ajatus oli että tämä tauti EI minua nujerra. Mutta nyt kun uusiutuminen tuli näinkin pian on ihan erilainen fiilis. Ajatukset kiertää kehää ja välillä tulee sellainenkin olo että apua jos sytot ei tehoakkaan mitä sitten tapahtuu. Epätoivo valtaa mielen aika usein vaikka yritän kuinka karistaa negatiiviset ajatukset pois ja keskittyä ajattelemaan positiivisesti. Aina se ei ole helppoa. Mulla tämän viikon torstaina kolmas CEF ja ensi viikolla kuvataan ja katsotaan onko vastetta tullut. KIITOS myös Karhutarille hyvistä tiedoista ja linkeistä. Olen yrittänyt itsekin saada enemmän tietoa triplanegatiivisesta syövästä, mutta en ole löytänyt tai osannut hakea oikeasta paikkaa ja kun nuo englannin kieliset sivut tuottavat vaikeuksia :). En myöskään löytänyt Vihtorin mainitsemaa ketjua RS-sivuilta. Olen niin huono näissä haku jutuissa. Hyvä kun joltain tulee juttua tästä, antaa edes jonkinlaista toivoa!! Nyt Nyytiäinen lippu korkealle ja ajatuksena vaan että me selvitään tästä, EI OLE MUUTA VAIHTOEHTOA !! Jos joku sellainen lukee tämän viestin jolla on myös kokemusta laskimo portin laitosta niin kirjoitelkaa kokemuksista, koska itselleni sellainen laitetaan nyt torstaina ja jännittää ihan sikana. Terv. Rafael66
rafael66 | 14.1.2014 klo 22:48:44