Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

ajattelin esittäytyä

Hei kaikki
Olen lukenut listaa diagnoosista asti eli kesäkuun lopulta. Rintasyöpä leikattiin (säästävä leikkaus vas puolella ja samalla pienennys oik puolella) 24.7. Rinnat olivat niin isot että kuulemma tuli ämpärillinen (n 900 g molemmilta puolilta.

Nyt olen parannellut haavoja jo 5 viikkoa, kerran vas puoli avattiin ja ommeltiin uudelleen kasaan kun ihooli ihan mustaa.

Ensi maanantaina on ekä käynti syöpätautien klinikalla ja silloin saan varmaankin hoitosuunnitelman. Kovasti tekisi mieli saada hotipäivä kalenteriin, kaikkein eniten stressaa se kun ei tiedä milloin ja mitä.

Tänään olin ekaa päivää opettamassa (olen aikuiskouluttaja) ja oli ihanaa olla ihmisten ilmoilla.

Yritän olla jatkossa aktiivisempi, tämä foorumi vaikutta kivalta paikalta "tavata" kohtalotovereita, kun en ole "istutaan ympyrässä" tyyppinen yhtään..

Tinttu
tinttu | 28.8.2007 klo 22:29:23