Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Diaknoosini

Olen odotellut patologin lausuntoa kolmeviikkoa. Tiedustelin sitä tänään, vastaus oli ettei sitä lähetetä kotiin (potilaalle se ei kuulu). No kyllä se kuuluu, kaikki mikä minua koskee on minun myös saatava kirjallisena. Nyt jurppii senverran ettei tule oikein johdonmukaista tekstiä ja vielä sekin että onkologi on joku ulkomaalainen, sorry vaan mutta nyt olisin HALUNNUT keskustella äidinkieltäni ymmärtävän henkilön kanssa. Mietin miten tästä eteenpäin..saitteko lausunnon kotiin vai vasta lääkärin vastaanotolla tietää TNM-luokituksen ja kudostyypin? Jos näin on miten sitä voi hetkessä vastaanottaa itseään koskevat hoidot ym.tärkeät päätökset. Vai ollaanko me niin lepsuja ettei edes vaadita selitystä miksi sitä ja tätä tehdään??Itse henkilökohtaisesti olen hitaasti syttyvää ja haluan aina miettiä mihin suostun(hyöty/haitta)..
perrectum | 10.8.2009 klo 13:04:21