Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytot ja raskaus
Eläimen sytostaattihoito...Minulla on 13.1/2 vuotias Shetlanninlammaskoira , joka
sairatui 2001,autoimmuuni sairauteen , nimeltä " Aiha " tai "Imha ". Koiralleni annettiin verta , sekä kortisoonia ja
myöskin sytostaattia nimeltä ( imurel ).Minulle sanottiin ,
että pitää varoa pienien lasten kanssa oleskelua .Jokunen aika , siis ei sanut mennä lasten lähelle .Minulla on toinenkin Sheltti , ja tämän koiran kasvattaja oli myöskin käynyt läpi munasarjasyövän , ja kertoi saaneensa samaa lääkekettä mitä minä olin antanut omalle koiralleni .Hän on ammatiltaan hammaslääkäri , joten hän tiesi mistä lääkkeestä oli kyse ? Oma sisareni sairastui rintasyöpään jo uudemman kerran , siis toinenkin rinta poistettiin . Ei hänelle ainakaan ole sanottu , ettei saa mennä lasten lähelle ?
Oma kohtaista kokemusta minulla ei ole koska , aikoinani en
saanut kuin sädehoitoa .Muuten ensikeväänä tulee 20.vuotta kun minut leikattiin ja hyvin on mennyt ,vaikka jos jonkinlaista
epäilyä on ollut matkanvarrella .....
Toivon koko sydämestäni kaikille kanssasisarille hyvää syksyä ja valoa elämään .
sirkku.
- Sytot ja raskausherpos
- Re: Sytot ja raskaustella
- Re: Sytot ja raskausherpos
- Re: Sytot ja raskausSirkku
- Re: Sytot ja raskausherpos