Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sytot ja raskaus

Hei ystävät hyvät!

Täällä kun voi kysyä kaikesta, niin kysyn nyt tästäkin. Raskaana oleva ystäväni oli halukas tulemaan mun tukijaksi ensimmäisellä hoitokerralla. Hänen ystävänsä kuitenkin epäili ettei raskaana oleva voisi olla lähelläkään kun näitä hoitoja annetaan. Hän selvitti asiaa ja sai kuulla eri tahoilta, ettei raskaana oleva saa ollaan missään nimessä lähelläkään ja ettei kuulemma lastenkaan kanssa olisi hyvä olla lähekkäin!!!!!!

Aika monella meistä taitaa olla lapsia. Oletteko mistään lähteestä kuullut mitään tähän viittaavaakaan?????

Itse olen aikanani ollut ystäväni hoidoissa mukana ollessani raskaana ja esikoiseni on ollut myös läsnä ja mukana. Koskaan ei sairaalan puolelta minulle mitään sanottu. Eikä asia mun järkeen käykään, että miksi näin olisi. Ystäväni oli kuitenkin kuullut, että sytostaatit poistuu hienkin mukana ja voi näinollen olla vahingoittavaa raskaana olevan vauvalle tai lapsille.

Mitä tietoa tai mielipidettä??????

nimim. kummissaan ja ihmeissään
herpos | 23.10.2007 klo 19:08:37