Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka kontrolli oli sitten tänään

Katjusmaaret! Hienoa että pääset korjausleikkaukseen jo nyt! :) Minulle tehty sama, oli expander ja vaihdettiin silikoniin nyt tammikuussa päiväkirurgisella. Minulla meni oikein hienosti kaikki korjaukseen liittyvä. Blogistani voit lukea postauksen tammikuulta. www.suninthemoon.blogit.fi

Hyvin se menee!

Ja piti noista kontrolleista vielä sanoa, että meillä päin vuosikontrolli on se mikä on vuoden päästä leikkauksesta ja siihen kuuluu aina ultra ja mammo. Usein myös lääkäri, osalla vain hoitaja. Ja tietty labrat. Osalla tarkastuksia neljän kuukauden päästä vikoista sytoista, jos hormonihoidot, niin voidaan jutella kuinka ne menneet. Hienoa että sinulla kaikki hyvin! Tsemppiä leikkaukseen, halusin vain kertoa että sitä on turha jännittää! Reilun kahden viikon saikku riitti mainiosti. Ainoa mikä haitannut, on kolmisen kuukauden liikuntakielto mutta nyt sekin selätetty. Se siksi, ettei silikoni lähde liikkumaan omia aikojaan väärään paikkaan.

Minulla siis rinnan poisto oli jo marraskuussa 2010 sekä välitön rintarekonstruktio expanderin avulla, sytot loppui huhtikuussa 2011 ja tammikuussa vaihdettiin silikoni (halusin itse lykätä operaatiota yli ekan vuosikontrollin). Ja täällä porskutetaan hyvissä voimissa!

Ihanaa kevättä kaikille siskoille! :)

Kiroileva siili
Kiroileva siili | 11.4.2012 klo 23:02:16