Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka kontrolli oli sitten tänään

Heippa taas!

Kiva että tuli hyvä mieli! :) Ei mun rintavarustus hirmu iso ole, B-kuppia taitaa olla ;) Ja tosiaan on tuo silikoni yllättävän hyvän näköinen, vaikka ei tokikaan samanlainen kuin vierustoverinsa. Mutta silti se liian ylhäällä ollut paisunut pussi oli kiva saada pois. :)
Mulle sanottiin kanssa aluksi (plastiikkakirurgi) siis joskus viime vuoden kesäkuussa että kuukaudella selviää. Mutta nyt ne toppuutteli urakalla heti leikkauksen jälkeen. Eka sanoivat että kaksi kuukautta ja sitten vielä kolmas päälle, vaikka tosissaan mun toipuminen oli huippunopeaa. Kaikki missä tulee tärähtelyä tai mikä voi yhtään ottaa rintalihakseen oli kiellettyä. Onko sulla se expanderi muuten rintalihaksen alla? Tuli vaan mieleen. Mulla oli ja siksi sitä piti varoa ettei rintalihas lähde vedättämään silikonia kohti kainaloa, kuulemma se on tosi yleinen vaiva. Toinen mikä on niin se, ettei vaan mene kudoksia rikki ja silikoni pääse liikkumaan sillä se lisää tulehdusriskiä. Ja jos tulehtuu niin mulle sanottiin että se pitää sitte poistaa, mikä tuntuis järkylle että kaikki alkaisi alusta. :/ Joten uskoin niitä ja olin varovainen.
Tosin viimeinen kuukausi rempattiin meidän uutta kotia sekä muutettiin, joten tuli tuonne tässä loppuvaiheessa painetta.
Mulle tehtiin rinnan alle uusi viilto, niin se näyttää joskus peilistä siltä että ihmettelen kuinka silikoni pysyy tuolla. On se niin ohut viilto, hyvin parantunut mutta silikonin alareuna tuntuu tuon parantuneen arven läpi. Välillä tulee sellaisia hassuja fiiliksiä, kuin silikoni irtoisi :D Se on hullu tunne, kerran jopa oli pakko mennä kotona peilistä tarkistamaan paidan helman alta että kaikki on kunnossa :D Kai ne kudokset aika pitkään ottaa asettua.
Mutta summa summarum, olen ollut tosi tyytyväinen ja sain kyllä erinomaista kohtelua sairaalassa, Jorvissa :)
Mulla ei muokattu toista rintaa, sillä ilmoitin jo aikaa sitten etten halua että siihen kosketaan. Pieni koko ero niissä nyt on, mutta liiveillä sitä ei huomaa lainkaan. Mulla on muutenkin niin leveäkantainen rinta että vaikea niistä on enää kahta samanlaista saada.

Hirmuisesti tsemppistä, ihan pian se on sinullakin ohi! :)
Kiroileva siili | 12.4.2012 klo 22:37:22